Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Μπάμμμμ... και κάτω!

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το "μελάνι" του προηγούμενου ποστ και ο Μπάϊλας παραιτήθηκε!! Αφορμή στάθηκε το σημερινό δημοσίευμα της "Καθημερινής" με τίτλο: «Γκρίζοι» υποψήφιοι στο Αιγαίο.

"Βαριά σκιά στην εκλογική αναμέτρηση για την περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ρίχνει η εμπλοκή προβεβλημένων στελεχών και από τα δύο μεγάλα κόμματα με τη δικαιοσύνη. Συγκεκριμένα, έχει ασκηθεί ποινική δίωξη και σύμφωνα με την περιφέρεια Ν. Αιγαίου έχει εκδοθεί καταδικαστική απόφαση φυλάκισης 10 μηνών για τον υποψήφιο περιφερειάρχη της Ν. Δ. Χαρ. Κόκκινο. Ομως ποινική δίωξη έχει ασκηθεί και στον πρώην νομάρχη Κυκλάδων Δημήτρη Μπάιλα, ο οποίος θεωρείται ότι θα είναι υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων, με τον συνδυασμό του Ν. Μαχαιρίδη, που στηρίζει το ΠΑΣΟΚ. Στις 4 Οκτωβρίου, στη Σύρο, ο κ. Μαχαιρίδης ανακοίνωσε τη συμμετοχή του κ. Μπάιλα στον συνδυασμό, εκκρεμεί όμως η έγκριση από την Ιπποκράτους."

Στο δημοσίευμα όπως διαβάζουμε γίνεται λόγος και για τον υποψήφιο περιφερειάρχη της ΝΔ, τον πρώην περιφερειάρχη κ.Κόκκινο, που ως γνωστόν καταδικάστηκε σε 10μηνη φυλάκιση, αλλά περιμένει να δικαιωθεί στο Εφετείο. Όπως βλέπουμε η ευαισθησία είναι ένα καθαρά υποκειμενικό συναίσθημα και ενώ ο ένας ήδη έχει μια καταδίκη, άσχετα αν προσέφυγε στο εφετείο, παραμένει στην κούρσα των εκλογών, γράφοντας στα παλιά του τα παπούτσια την κοινή γνώμη, ο άλλος παραιτήθηκε επειδή η εφημερίδα έκανε ευρέως γνωστά αυτά τα περί διώξεων, που ήταν βέβαια γνωστά εδώ στις Κυκλάδες και ήσαν η αιτία των "δισταγμών" του κ.Ρήγα.

Αναλυτικά η δήλωση του κ. Μπάιλα:

"Μετά το νέο δημοσίευμα της εφημερίδας «Καθημερινή» που για δεύτερη φορά επανέρχεται στο πρόσωπο μου χωρίς λόγο και αιτία και προκειμένου να διαφυλάξω την τιμή και την υπόληψη μου αλλά και να μη φέρω σε δύσκολη θέση τον υποψήφιο Περιφερειάρχη και αγαπητό φίλο και συναγωνιστή Γιάννη Μαχαιρίδη με τον οποίο έχουμε δώσει συνεχείς και πολύχρονους αγώνες για την Αυτοδιοίκηση, αποφάσισα αν και δικαιωμένος από την επιλογή του στο πρόσωπο μου να με προτείνει ως Αντιπεριφερειάρχη Κυκλάδων να απέχω από τις επικείμενες Αυτοδιοικητικές Εκλογές διότι όπως διαφαίνεται κάποια σκοτεινά κέντρα (παράκεντρα εξουσίας) θα συνεχίσουν τις αήθεις, ανοίκειες και κακόβουλες επιθέσεις στο πρόσωπο μου προκειμένου να πλήξουν το συνδυασμό ενώ γνωρίζουν ότι η κατηγορία που με βαραίνει είναι τελείως υποβολιμαία και αβάσιμη.

Αισθάνομαι δικαιωμένος από την αγάπη του κόσμου και από τις θέσεις των φορέων των Κυκλάδων που με αγκάλιασαν και με στήριξαν σε αυτόν τον κατά πάντων άνισο αγώνα.

Αισθάνομαι υπερήφανος που παρά τον πόλεμο ο Γιάννης Μαχαιρίδης με επέλεξε για Αντιπεριφερειάρχη Κυκλάδων και είμαι βέβαιος ότι ο χρόνος θα καταδείξει την αλήθεια και θα δείξει όλους εκείνους που κρύβονται πίσω από την κουρτίνα της σκευωρίας που εξυφαίνεται κατά του πρόσωπου μου.

Ευχαριστώ όλο το λαό των Κυκλάδων τον οποίο υπηρέτησα για τριάντα και πλέον χρόνια με όλες μου τις δυνάμεις.

Πιστεύω ότι θα κατανοήσει την απόφαση μου και την ευαισθησία μου αφού όλα αυτά τα χρόνια της πολιτικής μου διαδρομής τον υπηρέτησα χωρίς να δεχτώ το παραμικρό στίγμα στο πρόσωπό μου."


Από το www.syrostoday.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου