Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010
Με όπλο το Διαδίκτυο...
"Την αναβάθµιση του δικτυακού τόπου www.visitgreece.gr, που θα γίνεται ολοένα και πιο περιεκτικός, προανήγγειλε χθες ο υπουργός Πολιτισµού και Τουρισµού Παύλος Γερουλάνος, µιλώντας στη συζήτηση µε θέµα «Ελληνικός Πολιτισµός και Τουρισµός, Επενδύοντας στα ισχυρά συγκριτικά πλεονεκτήµατα της Ελλάδας»,που οργάνωσε το Ελληνοαµερικανικό Εµπορικό Επιµελητήριο.
Σύντοµα πλέον όλοι οι ξένοι επισκέπτες της Ελλάδας θα µπορούν µέσα από τον κοινό ιντερνετικό κόµβο προώθησηςτης χώρας, όχι µόνον να κάνουν κρατήσεις σε καταλύµατα, αλλά και να προαγοράζουν εισιτήρια για να επισκεφθούν ένα µνηµείο ή να παρακολουθήσουν µια παράσταση του Φεστιβάλ Αθηνών"
Δείχνουν να κατανοούν την τεράστια δύναμη του Ιντερνέτ στο Υπ.Πολιτισμού. Αρκεί βέβαια ολα αυτά που ανακοινώνονται, να μη μείνουν στα σχέδια ή στην αρχή της προσπάθειας. Η επισκεψιμότητα ενός πόρταλ εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, οι κυριότεροι των οποίων είναι η λειτουργικότητα και η συνεχής ενημέρωση με νέο υλικό που "αναγκάζει" τον επισκέπτη να κλικάρει συχνά και έτσι να γίνεται κοινωνός των προσφορών και των ευκαιριών που απλόχερα διαθέτει η όμορφη χώρα μας.
"Με στόχο την αύξηση της επισκεψιµότητας στην Ελλάδα, η ηγεσία του υπουργείου Πολιτισµού και Τουρισµού, πέραν του «visitgreece.gr», προχώρησε και στο στήσιµο δύο διαδικτυακών τόπων προώθησης της χώρας, ενός για το εξωτερικό και ενός για το εσωτερικό. Ο πρώτος ονοµάζεται YouInGreece και δείχνει τους ξένους να µιλούν για την Ελλάδα, ενώ ο δεύτερος είναι το MyGreece, που παρακινεί Ελληνες να µιλήσουν, να προωθήσουν την Ελλάδα που αγαπούν και να κάνουν εδώ τις διακοπές τους."
Η είδηση από ΕΔΩ:Επίθεση στην τουριστική αγορά µε όπλο το Ιντερνετ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγο αργά ή μου φαίνεται;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑσφαλώς και άργησαν, όμως όπως θα γνωρίζεις ο σοφός λαός λέγει "κάλιο αργά παρά ποτέ"!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ δράση αυτή και ο σχεδιασμός της μακάρι να σταθεί παράδειγμα και για την τοπική αυτοδιοίκηση. Η ιστοσελίδα πχ του δήμου Μυκόνου είναι απαράδεκτη απ' όλες τις απόψεις. Ούτε μαθητές του δημοτικού δεν θα τολμούσαν να παρουσιάζουν αυτό το μπάχαλο χρωμάτων και λειτουργικότητας.
Πιστεύω οτι η κύρια ιστοσελίδα του δήμου θα έπρεπε να είναι καθαρά πληροφοριακή για τους δημότες, να παρέχει όλες τις υπηρεσίες της διαβούλευσης, της επικοινωνίας και των οικονομικών συναλλαγών με την δημαρχία και σε ξεχωριστές ιστοσελίδες να παρουσιάζεται η τουριστική και οχι μόνο Μύκονος σε διαφορετικές ενότητες.
Αλλά είπαμε: Ποτέ δεν είναι αργά!